Учебна 2024/2025 год.
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“
BG-RRP-1.015 – „Училищна STEM среда“ КОМПОНЕНТ „ОБРАЗОВАНИЕ И УМЕНИЯ“
НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ (НПВУ)
БЕНЕФИЦИЕНТ „СРЕДНО УЧИЛИЩЕ „САВО ЦЕНОВ САВОВ – ГРАД ПИРДОП“
АДБФП ПО ПРОЕКТ № BG-RRP-1.015-1535-C01/06.11.2024 г.
Във връзка с изпълнение на процедура за предоставяне на средства на конкретни крайни получатели за изпълнение на инвестиции по Механизма за възстановяване и устойчивост BG-RRP-1.015 „Училищна STEM среда“, компонент Образование и умения от Национален план за възстановяване и устойчивост (НПВУ), започват дейностите по проект „Изграждане на училищна STEM среда в СУ „Саво Савов“.
Цели на проекта: Осигуряване на физическата среда и техническото оборудване и обзавеждане на STEM пространства в училищното образование с оглед създаване на интегрирана учебна среда от новопоколение, която да поощри и подкрепи образователните иновации в обучението и преподаването в сферата на STEM и да се повиши интересът към науките и научните изследвания у учениците.
Етапи на изпълнение: Изграждане на STEM център и високотехнологични оборудвани и свързани класни стаи (ВОСКС) в Средно училище „Саво Савов“ – град Пирдоп. Предвижда се изпълнение на строително-монтажни работи и доставка на оборудване и обзавеждане.
Начална дата: 06.11.2024 г.
Крайна дата: 31.05.2026 г.
Обща стойност на проект: 252 472,93 лв.
Стойност на БФП: 252 472,93 лв., финансирани от Механизма за възстановяване и устойчивост (МВУ).
* * *
Ключова дейност 1 по програма ERASMUS+
2024-1-BG01-KA12-SCH-000215793
Всеки човек е важен! Everybody matters!
Живеем заедно и трябва не само да толерираме това разнообразие, но и да го ценим като възможност, чрез която можем да се учим един от друг, за да изградим по-силни, по-динамични общества. Въпросите, свързани с правата на човека, многообразието, толерантността и ненасилието, станаха още по-важни предвид мигрантската криза и терористичните атаки в Европа и по света. Ние, учителите, отчитаме изключително важната си роля за преодоляване на отрицателните нагласи към различията. Осъществяването на тази роля предполага, че учителите имат съответните знания, умения и инструменти, с помощта на които да представят човешките права на учениците и те да са съпричастни към „различните“ деца, да не се конфронтират, а да придобият умения за идентифициране и разрешаване на проблемите чрез диалог; компетенции за ефективно противодействие на тормоза в училище.
Предстоят обучения на учители и ученици. Първият обучителен курс е за учителите на тема:
- TRAINING COURSE TITLE: THE 21.CENTURY STUDENT – OPEN-MINDED, TOLERANT AND ACTIVE CITIZEN OF FUTURE EUROPE
- COURSE ORGANIZER: EUROPEAN INTEGRATION & TRAINING CENTRE ALPHA
- TRAINING SESSIONS: 14/04 – 20/04/2025
- VENUE: MADRID, SPAIN
Учебна 2023/2024 год.
Училища посланици на Европейския парламент
* * *
Проект № BG05M2ОP001-2.012-0001 „Образование за утрешния ден“
* * *
НП „Заедно в изкуствата и в спорта“
* * *
НП „Ученически олимпиади и състезания“
* * *
„Презареди бъдещето си“
* * *
FIRST® LEGO® League Challenge
* * *