Проекти

Учебна 2024/2025 год.

     ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“

BG-RRP-1.015 – „Училищна STEM среда“   КОМПОНЕНТ „ОБРАЗОВАНИЕ И УМЕНИЯ“

НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ (НПВУ)

БЕНЕФИЦИЕНТ „СРЕДНО УЧИЛИЩЕ „САВО ЦЕНОВ САВОВ – ГРАД ПИРДОП“

АДБФП ПО ПРОЕКТ № BG-RRP-1.015-1535-C01/06.11.2024 г.

Във връзка с изпълнение на процедура за предоставяне на средства на конкретни крайни получатели за изпълнение на инвестиции по Механизма за възстановяване и устойчивост BG-RRP-1.015 „Училищна STEM среда“, компонент Образование и умения от Национален план за възстановяване и устойчивост (НПВУ), започват дейностите по проект „Изграждане на училищна STEM среда в СУ „Саво Савов“.

Цели  на проекта: Осигуряване на физическата среда и техническото оборудване и обзавеждане на STEM пространства в училищното образование с оглед създаване на интегрирана учебна среда от новопоколение, която да поощри и подкрепи образователните иновации в обучението и преподаването в сферата на STEM и да се повиши интересът към науките и научните изследвания у учениците.

Етапи на изпълнение: Изграждане на STEM център и високотехнологични оборудвани и свързани класни стаи (ВОСКС) в Средно училище „Саво Савов“ – град Пирдоп. Предвижда се изпълнение на строително-монтажни работи и доставка на оборудване и обзавеждане.

Начална дата: 06.11.2024 г.

Крайна дата: 31.05.2026 г.

Обща стойност на проект: 252 472,93 лв.

Стойност на БФП: 252 472,93 лв., финансирани от Механизма за възстановяване и устойчивост (МВУ).

* * *

Ключова дейност 1 по програма ERASMUS+

2024-1-BG01-KA12-SCH-000215793

Всеки човек е важен! Everybody matters!

Живеем заедно и трябва не само да толерираме това разнообразие, но и да го ценим като възможност, чрез която можем да се учим един от друг, за да изградим по-силни, по-динамични общества. Въпросите, свързани с правата на човека, многообразието, толерантността и ненасилието, станаха още по-важни предвид мигрантската криза и терористичните атаки в Европа и по света. Ние, учителите, отчитаме изключително важната си роля за преодоляване на отрицателните нагласи към различията. Осъществяването на тази роля предполага, че учителите имат съответните знания, умения и инструменти, с помощта на които да представят човешките права на учениците и те да са съпричастни към „различните“ деца, да не се конфронтират, а да придобият умения за идентифициране и разрешаване на проблемите чрез диалог; компетенции за ефективно противодействие на тормоза в училище.

Предстоят обучения на учители и ученици. Първият обучителен курс е за учителите на тема:

  • TRAINING COURSE TITLE: THE 21.CENTURY STUDENT – OPEN-MINDED, TOLERANT AND ACTIVE CITIZEN OF FUTURE EUROPE
  • COURSE ORGANIZER: EUROPEAN INTEGRATION & TRAINING CENTRE ALPHA
  • TRAINING SESSIONS: 14/04 – 20/04/2025
  • VENUE: MADRID, SPAIN

 

Учебна 2023/2024 год.

Училища посланици на Европейския парламент

* * *

Проект № BG05M2ОP001-2.012-0001 „Образование за утрешния ден“

* * *

НП „Заедно в изкуствата и в спорта“

* * *

НП „Ученически олимпиади и състезания“

* * *

„Презареди бъдещето си“

* * *

FIRST® LEGO® League Challenge

* * *